Skip to content

Customer Care Expert

Nederland, Noord-Holland, HoofddorpDriver Care

Functieomschrijving

De klant willen helpen met de beste oplossing, daar krijg jij energie van. Ben jij per direct beschikbaar om onze Customer Care afdeling te ondersteunen? Wij zoeken een Customer Care Expert, met een focus op oplossen, helpen en verbeteren.


Bij ons werken betekent dat jij tot het uiterste gaat om onze berijders met hun vragen te helpen en op zoek te gaan naar een oplossing. Hiervoor beschik jij over een flinke dosis creativiteit om tot deze oplossing te komen. Ga jij net een stap verder om de berijder weer op weg te helpen? En ben jij dus pas echt tevreden als de berijder tevreden is? Dan zoeken wij jou!

Als Customer Care Expert ben je een team player en hebben we de regie over onze dienstverlening naar berijders. De nadruk van ons Driver Care team ligt op proactieve ontzorging. Heb jij de continue drive om verder te gaan, een sterke focus op verbetering en vernieuwing, neem jij eigenaarschap en wil je actief op zoek gaan naar kansen op de mobiliteitsgebruiker op een zeer persoonlijke wijze te helpen?


Wat ga je doen:
Samen met het enthousiaste team ben je verantwoordelijk voor het waarmaken van de service beloften, zoals: wij bieden zorgeloze mobiliteit, zeer persoonlijke ondersteuning en wij bieden altijd een oplossing.

Je schakelt met verschillende afdelingen om per situatie een oplossing te kunnen bieden. Binnen de organisatie ben je de ambassadeur van de berijder, want jij weet als geen ander wat zijn behoeften zijn. Je wordt met name uitgedaagd onze service steeds verder te verbeteren vanuit een vernieuwende gedachte met een berijdersbril op. Je pakt de ruimte om samen met jouw team en andere collega’s hier aan te werken.

Daarnaast ben je een van de sparringpartners voor de Manager Driver Care en weet je samen met hem de berijders structureel beter te helpen.


Werken bij ALD Automotive
ALD Automotive: één van de grootste leasemaatschappijen wereldwijd. Mobiliteit neemt een belangrijke plek in ons dagelijks leven in. Daarbij wordt het steeds persoonlijker en duurzamer; digitalisering, nieuwe vervoersconcepten, flexibele diensten én apps volgen elkaar in rap tempo op. ALD Automotive houdt zich voortdurend bezig met het verbeteren en verduurzamen van mobiliteit. Wij zoeken betrokken collega’s die hieraan willen bijdragen en dagelijks meewerken aan het overtreffen van de verwachtingen van onze zakelijke en particuliere klanten.

In het kort:

  • Onderdeel van de Franse bankgroep Société Générale ALD Automotive
  • Met 1,70 miljoen voertuigen in 43 landen behoort ALD Automotive wereldwijd tot de top drie van grootste autoleasemaatschappijen.
  • Met innovatie en persoonlijke service als belangrijkste speerpunten zetten meer dan 6.500 werknemers zich iedere dag in voor de tevredenheid van onze klanten.
  • In Nederland zorgen wij er met 225 collega’s voor dat onze klanten iedere dag mobiel zijn (Hoofddorp, Vuren en Hengelo).
  • ALD Automotive is in 2021 verkozen tot Best Workplace.

Vereisten

Jij brengt mee:

  • HBO werk- en denkniveau
  • Kennis van en ervaring met klantgericht werken/hospitality/customer care
  • Tussen 2-5 jaren relevante werkervaring
  • Een proactieve, servicegerichte en oplossingsgerichte instelling
  • Empathie, passie en eigenaarschap zit in jouw DNA
  • Affiniteit met social media, apps en innovatieve communicatie technologieën
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in zowel de Nederlandse als de Engelse taal

Jij krijgt:
Wij vinden het belangrijk dat jij je prettig voelt op je werk en met plezier naar kantoor komt. Wij bieden een moderne en inspirerende werkomgeving met een collegiale sfeer, een platte organisatie met korte lijnen én hele goede voorwaarden.

  • Een salaris tussen de 2700 en 3400 euro o.b.v. 40 uur (afhankelijk van ervaring)
  • Een aantrekkelijke bonusregeling
  • Maar liefst 32 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband, plus een extra vrije dag voor niet rokers
  • Een goede pensioenregeling en een reiskostenvergoeding (vanaf 10 km)
  • In eerste instantie een contract van 1 jaar
  • Een mooie functie bij een internationale speler met groeiambities
  • Mobiliteitsoplossingen binnen handbereik, zoals bijvoorbeeld korting op private lease
  • De mens staat bij ons echt centraal, dat zie je o.a. terug in de doorgroei- en ontwikkelmogelijkheden (zo is er echt ruim budget voor ontwikkeling en hebben we een digitaal learning platform met allerlei trainingen en cursussen die je daar kunt volgen)
  • We zorgen ook voor jou en hoe vitaal jij je voelt. Zo hebben we een sportteam die van alles organiseert (zoals bootcamps, hardlooptrainingen etc.) en hebben we een ‘Welly” app die jou adviseert op het gebied van body, mind en food en er ligt door heel ons bedrijfspand vers fruit
  • Er is een goede balans tussen werk en privé
  • Een moderne flexregeling (minimaal 2 dagen op kantoor en rest van de dagen vanuit een eigen locatie


Enthousiast geworden?

Erwin Tuin, Manager Driver Care of Rachid Menouane, Driver Care Expert Sr. kunnen je meer vertellen over de functie. Erwin is bereikbaar via 06 – 26146799 en Rachid is bereikbaar via 020-6587000.
Is dit de vacature die bij je past? Aarzel dan niet en stuur je curriculum vitae en een bondige motivatie door te klikken op de button "solliciteer nu".


Wij wensen niet benaderd te worden als potentiële klant of opdrachtgever

of

Consent choices